You are currently viewing برنامه درسی رایگان در خانه (30 رایگان!)

برنامه درسی رایگان در خانه (30 رایگان!)


این یک لیست هفتگی است برنامه درسی و منابع رایگان مدارس خانگی تشکیل شده از FreeHomeschoolDeals.com. حتی اگر شما یک معلم خانه نیستید، اما یک والدین، معلم، پرستار بچه یا پرستار بچه هستید، احتمالاً حداقل چند مورد رایگان مفید در این لیست پیدا خواهید کرد. بیشتر پیدا کنید برنامه درسی رایگان در خانه اینجا.

برنامه درسی رایگان در خانه

برنامه درسی مشترک رایگان در خانه:

کاربرگ کوه یخ خشمگین – یادگیری برخورد با احساسات برای برخی از کودکان دشوارتر از دیگران است. این تجسم کوه یخ خشمگین یکی از راه‌های کمک به کودکان برای درک علت اصلی خشم بیرونی است. امروز سرویس رایگان خود را دانلود کنید.

تنظیم جداول برای چاپ – آیا فرزندان شما می دانند که چگونه میز را به درستی بچینند؟ این بازی ساده یک راه سرگرم کننده برای آموزش آنها است. فقط دانلود، چاپ و بازی!

آیا فرزندان شما می ترسند؟ – با این آیات و راهکارها به آنها کمک کنید تا بر ترس از طریق ایمان غلبه کنند – که به عنوان یک پوستر قابل چاپ زیبا طراحی شده است!

نقشه برداری آیات کتاب مقدس قابل چاپ رایگان – آیا می خواهید نقشه برداری از آیات کتاب مقدس را شروع کنید؟ نقشه آیه قابل چاپ ما را امتحان کنید که شما را در فصل 12 رومیان می برد. هنگامی که نحوه عملکرد این فرآیند را مشاهده کردید، به خوبی آماده خواهید بود که خودتان یک نقشه آیه بسازید!

آماده شدن برای دبیرستان در مدرسه خانه شما – دانلود این کتاب الکترونیکی رایگان مملو از تشویق و حکمت از والدینی که در این مسیر تحصیل کرده اند!

بسته قابل چاپ Farmer’s Market – بسته قابل چاپ Farmers Market که شامل فعالیت‌های قبل، حین و بعد از بازدید از بازار کشاورزان است، بچه‌ها را تشویق می‌کند تا در مورد اهمیت کشاورزی محلی، پایداری، کارآفرینان اجتماعی و موارد دیگر بیاموزند.

دوست یابی می تواند آسان کتاب الکترونیکی باشد – آیا کودک یا نوجوانی دارید که برای دوست یابی تلاش می کند؟ این می تواند یک چالش بزرگ برای برخی از ما باشد. کتاب الکترونیکی به‌روزرسانی شده «دوستان‌سازی می‌تواند آسان باشد» ایده‌های زیادی دارد که به بچه‌ها در هر سنی کمک می‌کند دوستان بیشتری پیدا کنند!

کیت دیجیتال بارداری رایگان! – فرزندپروری کار سختی است. با پر کردن خانه، دفتر یا کلاس درس خود با پیام های انگیزشی در مورد اهمیت مادری، تماس بزرگ خود را به خود یادآوری کنید – رایگان!

ست تمبر جشن مادری

صفحات رنگ آمیزی و چاپی رایگان با موضوع فصلی:

صفحات رنگ آمیزی مینی بهاری – این صفحات رنگ آمیزی مینی با تم بهار نه تنها زیبا هستند، بلکه راهی سرگرم کننده برای ایجاد یک کتاب تلنگر کوچک از صفحاتی هستند که در حال رنگ آمیزی هستند. یا خلق خود را با تصاویر رنگارنگ بسازید.

لیست سطل تابستانی – هرگز چنین لیست سطل تابستانی را ندیده اید! اگر یک طرفدار Minecraft در خانه خود دارید، این لیست سطل تابستانی برای آنها ضروری است! حتما همین الان بروید و مال خود را دانلود کنید!

صفحات رنگ آمیزی مورچه – مورچه ها برای اکثر ما آفت هستند. اما آنها همچنین موجودات جذابی هستند. با این صفحات رنگ آمیزی قابل چاپ رایگان در مورد چرخه زندگی آنها بیاموزید. امروز مال خودت را بگیر!

صفحات رنگ آمیزی کانکتیکات – آیا می دانستید که کانکتیکات یک دایناسور دولتی دارد؟ با این صفحات رنگ آمیزی رایگان کانکتیکات درباره وضعیت آن و بیشتر بدانید.

صفحه رنگ آمیزی چرخه زندگی قورباغه – قورباغه ها آیا آنها را مطالعه کرده اید؟ آیا بچه های شما آنها را دوست دارند؟ بهار فرا رسیده است و قورباغه ها هم همینطور، بنابراین در اینجا یک چرخه زندگی رایگان قورباغه وجود دارد که به آنها کمک می کند بیشتر بیاموزند!

پک صفحات رنگ آمیزی گل – این صفحات رنگ آمیزی گل سرگرم کننده و زیبا شامل رنگ به تعداد و همچنین چندین سبک گل برای رنگ آمیزی می باشد. عالی برای به اشتراک گذاری در تمام سنین!

برنامه درسی الفبای مکتب خانه رایگان

برنامه درسی رایگان آموزش ابتدایی در منزل:

کتاب ردیابی الفبای تابستانی – در تابستان امسال با این کتاب ردیاب الفبای تابستانی حروف الفبا و مهارت های پیش خواندن را بیاموزید. فرزندان شما از ساختن و خواندن این کتاب به تنهایی بسیار مفتخر خواهند شد!

فعالیت حرکتی ظریف بادبادک – با بادهای بهاری و تابستانی اکنون بهترین زمان برای پرواز بادبادک است. برای کمک به بچه‌های کوچکتان مهارت‌های حرکتی ظریف خود را تقویت کنید تا مجموعه خود را از این صفحات موتورهای ظریف رایگان با موضوع بادبادک بارگیری کنید.

نمودارها با اعداد – اگر روی اعداد تا 20 کار می کنید، این کاربرگ های اعداد رایگان را از دست ندهید. این یک راه سرگرم کننده و آسان برای تقویت آن اعداد برای زبان آموزان کوچک شما است.

ردیابی و یافتن حروف – یک راه ساده و آسان که می توانید به کودکان کمک کنید تا روی شناسایی حروف خود کار کنند، “جستجوی نامه” است. این برگه‌های کار رایگان با مضمون درخت، ردیابی و یافتن نامه یک گزینه چاپ و کار سریع و آسان است.

کارت های موتور ناخالص حیوانات (اقیانوس، مزرعه، حیوانات خانگی) – این دستگاه‌های چاپی با موتور درشت حیوانات برای کودکان شما مناسب است تا از آن برای فعالیت‌های حرکتی درشت مغز استفاده کنند. می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان کارت‌های قرعه‌کشی استفاده کنید یا آن‌ها را روی تاس‌های فومی بزرگ قرار دهید تا بریزید. این بسته شامل کارت های حرکتی برای حیوانات اقیانوس، حیوانات مزرعه، سگ ها و گربه ها و حیوانات خانگی عجیب و غریب کوچک است. برای مثال، با کارت‌های Little Pets، بچه‌های شما می‌توانند مانند ایگوانا بخزند یا مانند جوجه تیغی بپیچند.

کتاب صور فلکی قابل چاپ

قابل چاپ رایگان برای یادگیری علوم و ریاضی:

کتاب صور فلکی قابل چاپ – یادگیری در مورد صورت های فلکی با این کتاب صورت فلکی قابل چاپ سرگرم کننده است. اکنون برای دانلود برنامه خود بروید و برای تماشای ستارگان تابستانی آماده باشید!

کاربرگ های چرخه زندگی لیدی باگ – بچه ها، به خصوص بچه های کوچک، کفشدوزک ها را دوست دارند. آن‌ها خیلی بامزه هستند و اغلب دست‌های شما را بالا می‌برند که همیشه در حال غلغلک دادن و خنده است. از این کاربرگ های قابل چاپ رایگان همراه با مشاهدات خود استفاده کنید.

کاربرگ های رایگان 15 صفحه ای چرخه زندگی قورباغه – با گرم شدن هوا، به زودی قورباغه ها در همه جا در آب ظاهر می شوند. اکنون برای دانلود مجموعه کاربرگ های 15 صفحه ای رایگان خود بروید.

کاربرگ های ردیابی سیاره – در مورد سیارات یاد می گیرید؟ این کاربرگ‌های رایگان قابل چاپ سیاره برای دانش‌آموزان جوان‌تر مناسب است تا مهارت‌های نوشتاری و املای خود را در حین یادگیری در مورد سیارات تمرین کنند.

صفحات حیوانات باغ وحش – به زودی به باغ وحش می روی؟ این صفحات سرگرم کننده حیوانات باغ وحش را فراموش نکنید! آنها یک “اعلان” سرگرم کننده برای سفر شما ایجاد می کنند یا راهی برای بچه ها برای یادآوری سفر خود پس از آن. امروز آنها را به صورت رایگان دریافت کنید!

چالش STEM ساختار قطره لثه – فرزندان شما با این چالش ساختار قطره صمغ و چالش STEM قابل چاپ در مورد فیزیک، اشکال، توزیع بار و تکنیک های ساختمانی یاد خواهند گرفت.

کاربرگ های چرخه زندگی قورباغه – دانش آموزان شما دوست خواهند داشت با این کاربرگ های قابل چاپ رایگان که برای دانش آموزانی که در مهدکودک تا مقطع ابتدایی کار می کنند مناسب است، درباره چرخه زندگی یک قورباغه بیاموزند. همچنین توصیه‌های کتاب، منابع آنلاین و پیشنهاداتی برای فعالیت‌های عملی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چرخه زندگی دوزیستان از تخم تا قورباغه، پلی‌وگا و قورباغه وجود دارد.

فهرست کتاب‌های رایگان خواندنی با صدای بلند برنامه درسی مدرسه خانگی

برنامه درسی درسی خانه آزاد زبان، هنرهای زیبا، و جغرافیا:

فهرستی از کتاب‌های بلندخوان و نحوه استفاده از کتاب‌های بلندخوان در مدرسه خانگی – خواندن با صدای بلند می تواند فرزندان شما را تشویق کند که از یادگیری در تمام سنین (PreK تا دبیرستان) لذت ببرند. برای کمک به شما برای شروع خواندن با صدای بلند، این لیست رایگان از کتاب های با صدای بلند بخوانید و نحوه استفاده از صدای بلند خواندن را در کتاب الکترونیکی مدرسه خانگی خود بگیرید.

15 دقیقه پیش نمایش رایگان درس موسیقی الهام گرفته از اسب – آهنگسازان می توانند از همه چیز اطراف خود الهام بگیرند و قطعات فوق العاده ای هم نوشته اند که از اسب الهام گرفته شده است! امروز از گوش دادن به آنها لذت ببرید و برای همراهی با درس موسیقی خود، چند نسخه قابل چاپ اسب رایگان دانلود کنید.

صفحات توضیحات تصویر – اعلان های نوشتن یک راه سرگرم کننده برای به جریان انداختن آن آب میوه های خلاق است. این صفحات تصویر توصیفی رایگان دقیقاً این کار را انجام می دهند. امروز خود را بارگیری کنید و بچه های خود را برای نوشتن دوباره هیجان زده کنید!

نمونه کاربرگ های شعر: بررسی 9 نوع شعر و فنون ادبی – دنیای شعر را با مجموعه قابل چاپ هیجان انگیز ما کاوش کنید! شامل نکات آموزشی، آناتومی پوستر شعر، کارت های زبان مجازی برای نه نوع، تعاریف نه سبک شعر، و صفحات نمونه برای اشعار آکروستیک، هایکو، لیمریک، و همخوانی است. مناسب برای شاعران جوان!

معاملات رایگان در خانه از سال 2012 وجود داشته است و تلاش می کند تا برنامه درسی، منابع، معاملات و بررسی های رایگان مدرسه خانگی را به اشتراک بگذارد. می توانید پیشنهادات رایگان برای آموزش در خانه، موارد چاپی، تشویق مدرسه در خانه و موارد دیگر را بیابید.



Source link