You are currently viewing تا سه شنبه به آرامش فکر کنید

تا سه شنبه به آرامش فکر کنید


افشا: برخی از لینک های این پست لینک های وابسته هستند، به این معنی که اگر روی آنها کلیک کنید و خرید کنید، بدون هیچ هزینه ای برای شما کمیسیون دریافت می کنم. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. درآمد وابسته به من این امکان را می دهد که به ایجاد محتوای رایگان برای این وبلاگ ادامه دهم.

در 10 هفته گذشته در مورد این کتاب می نویسم تا سه شنبه آرام باش* توسط لورا واندرکام. زمانی به زندگی من برگشت که توانستم آن را در تلاشم برای زندگی آگاهانه تر به کار ببرم. مقاله امروز بر این موضوع تمرکز خواهد کرد که چگونه یا آیا قوانین را در طول بازتاب خود در مورد آرامش تا سه شنبه اعمال کنم یا خیر.

همه قوانین ارزش دارند

یک قانون واحد وجود ندارد تا سه شنبه آرام باش* کتابی که فکر می کردم فوراً دور بریزم. هر یک از قوانینی که دیدم وقتی در زندگی من به کار می رفت ارزش دارد.

آنها به این دلیل انتخاب شدند که تأثیر زیادی بر زندگی دارند و من کاملاً موافقم که اگر می توانستم از همه آنها حمایت کنم.

اگر یک بار آن را انجام دهید این عادت باقی نمی ماند

در محافل علمی/روانشناسی صحبت های زیادی در مورد آنچه برای شکل دادن به یک عادت لازم است وجود دارد. تنها چیزی که می‌دانم و مطمئنم همه دانشمندان موافق هستند، این است که انجام کاری قبل از رفتن به کار بعدی، کاری را به عادت تبدیل نمی‌کند.

برای من سخت تر بود که عادت های یک بار در هفته را به تنهایی مدیریت کنم. به محض اینکه آنها را جمع آوری کردم و آنها را به قانون زمان بندی وصل کردم، توانستم جریان بهتری داشته باشم.

چی چیز باقی مانده است

قوانینی که به نظرم راحت‌تر جذب می‌شدم، قوانینی بودند که قبلاً چیزی شبیه به این را انجام می‌دادم:

  • #2 برنامه ریزی برای جمعه: من قبلاً عادت داشتم هفته را برنامه ریزی کنم، اما آن روز یکشنبه بود. نقل مکان به جمعه بخش اعظمی از یکشنبه ام را به من بازگردانده است، اما کنار آمدن با آن را نیز آسان تر کرده است. آخر هفته ها کمتر در مورد «انجام همه کارها» و زمان بیشتری برای شرکت در فعالیت های معنادار و هدفمند می شد.
  • شماره 5 یک شکاف پشتیبان ایجاد کنید: من قبلاً در برنامه خود وقت می گذاشتم که قبلاً چیزی از بین رفت. اما ایجاد هدفمند شکاف های یدکی به این معنی است که اگر کاری انجام نشود استرسی ندارم. می دانم که در طول هفته زمان دیگری خواهم داشت.
  • شماره 7 یک شب را برای شما بگذرانید: من سال هاست که چهارشنبه ها را برای تمرین موسیقی می گذرانم. این کمترین تغییر را داشت، اما متوجه شدم نگرش من از فعالیتی که صبرم را آزمایش می کرد به چیزی که مشتاقانه منتظر آن بودم که بتوانم ارتباط برقرار کنم و ارتباط برقرار کنم، تغییر کرده است.

آنچه بخشی از برنامه هفتگی شد

قوانینی که با پیوست شدن به برنامه هفتگی تغییر کردند و رعایت آنها آسان تر شد عبارتند از:

  • شماره 4 3 زمان در هفته یک عادت است: به جای اینکه بیشتر به باشگاه نروم، خودم را مورد ضرب و شتم قرار دهم، عضویت خود را در باشگاه لغو کردم و شروع به استفاده از فضای خانه کردم. من این زمان را برای 3-4 جلسه در هفته برنامه ریزی می کنم و به راحتی می توانم آن را در روزهایی که از خانه کار می کنم تطبیق دهم. تمرین کوبه ای هم همینطور. به نظر من پیوستن آن به برنامه ریز هفتگی احتمال انجام آن را بسیار بیشتر می کند.
  • #8 چیزهای کوچک را گروه بندی کنید: با نگاه کردن به برنامه من از دید هفتگی، می توانم چند ساعت برای رسیدگی به چیزهای کوچک برنامه ریزی کنم. من تمام نظافت خانه ام را، چه به صورت هفتگی و چه به صورت اولیه، در یک جلسه (با پشتیبان گیری برنامه ریزی شده) انجام می دهم. وقتم را پشت میز می گذرانم و تمام کارهای اداری را در یک جلسه انجام می دهم. مستندات وبلاگ من دوشنبه ها قبل از شام انجام می شود (با محدودیت زمانی اضافه شده که به من کمک می کند سریعتر از پس آن برآیم).
  • #6 یک ماجراجویی بزرگ، یک ماجراجویی کوچک: به جای اینکه در برنامه آخر هفته‌ام به فضای بیرونی عالی نگاه کنم، خودم را به دنبال یک ماجراجویی می‌بینم. این به من اجازه می دهد خارج از چارچوب فکر کنم. در کتابخانه نوشته ام، با یکی از دوستانم ناهار رفته ام، با یکی دیگر از دوستانم قهوه خورده ام. همه این کارها بدون نیاز به نگاه کردن به ساعت انجام می شود. ماجراجویی‌های کوچک من فقط تفاوت‌های کوچکی در برنامه‌ام دارند، مانند ناهار بیرون رفتن در دفتر یا خواندن کتاب جدید یا چرت زدن با گربه. یک روز جمعه از یک افتتاحیه غیرمنتظره در برنامه‌ام استفاده کردم و به فروشگاه‌هایی رفتم که مدتی بود نرفته بودم.

چیزی که نچسبید

خنده‌دار است وقتی به چیزهایی نگاه می‌کنم که نمی‌چسبند، زیرا این دو چیز هستند که می‌دانم بیشترین تأثیر را روی بقیه زندگی من خواهند داشت.

  • #1 زمان خواب را به خود هدیه دهید: من میدانم این چقدر مفید است من میدانم وقتی به اندازه کافی بخوابم چقدر احساس بهتری دارم. من میدانم چقدر راحت تر است روز بعد وقتی به موقع به رختخواب می روم. آلارم‌هایی تنظیم کرده‌ام تا به من یادآوری کنند که برای خواب آماده شوم. و با این حال به نظر نمی رسد که من نمی توانم آن را به طور مداوم انجام دهم. گاهی اوقات زود به رختخواب می‌روم و درگیر مطالبی که می‌خوانم می‌شوم و در نهایت از نیمه‌شب گذشته بیدار می‌مانم. گاهی اوقات نمی توانم خودم را به رختخواب بکشم. این چیزی است که من به کار روی آن ادامه خواهم داد.
  • شماره 3 تا ساعت 3 بعدازظهر حرکت کنید: من هم مانند کسی که می خوابد، می دانم که وقتی بلند می شوم و راه می روم چه احساس بهتری دارم. می دانم وقتی یک ویدیو می سازم چه احساس بهتری دارم. من به لطف FitOn و BetterMe ویدیوهایی برای سطوح و طول های مختلف دارم. من با تماشای یک برنامه مورد علاقه در حالی که در بیضوی هستم به خودم پاداش می دهم. من برای تبدیل آن به یک عادت زمانی برنامه ریزی کرده ام. و من هنوز نمی توانم خودم را مجبور به انجام آن کنم. از آنجایی که اکنون واقعا به دنبال راه هایی برای کاهش التهاب و عضله سازی هستم، باید به کار روی آن ادامه دهم.

سخت ترین قانون برای پیروی

من سخت‌ترین قانون را پیدا کرده‌ام که #۹ تلاش قبل از بی‌تلاشی است. نه به این دلیل که به خصوص دشوار است، بلکه به این دلیل که فراموش می کنم گزینه هایی برای کاری که قرار است در آینده انجام دهم وجود دارد.

وقتی یادم می‌آید این کار را انجام دهم، خوب است. از زمانی که این کار را شروع کردم، در پروژه‌های کوچک و عادت‌هایم پیشرفت بیشتری نسبت به شش ماه گذشته داشته‌ام. مشکل به خاطر سپردن است.

برای اینکه این کار را کمی آسان‌تر کنم، یک نشانک ایجاد کرده‌ام که تمام کارهای کوچک سختی را که می‌توانم انجام دهم، قبل از انجام کاری بدون زحمت، فهرست می‌کند. اینها عبارتند از Duolingo، تمرین یک ساز موسیقی، یادگیری در مورد فن آوری جدید، گوش دادن به پادکست، خواندن مقاله ذخیره شده، کاردستی و غیره.

هر زمان که دفترچه‌ای را باز کنم، نشانک قابل مشاهده است. دریافتم که داشتن فهرست به من کمک می‌کند قبل از انجام یک بازی ویدیویی، تماشای یک معما یا گم شدن در یک کتاب، به یاد بیاورم که چه کارهایی می‌توانم انجام دهم.


من به کار خود ادامه خواهم داد تا این قوانین وارد زندگی من شوند. از زمانی که شروع به دنبال کردن آنها کردم استرس بسیار کمتری را متوجه شدم. هر دوی آنها را که من ادغام نکرده ام به قدری ارزش دارند که برای تلاش اندک نتیجه بسیار مثبتی به من می دهند. خوشحالم که دوباره با این کتاب آشنا شدم و ارزش آن را داشت.



Source link