You are currently viewing هر آنچه که باید در مورد خرید (و پس انداز) در Birkenstock بدانید

هر آنچه که باید در مورد خرید (و پس انداز) در Birkenstock بدانید


تخفیف ایمیل سوالات متداول آخرین شانس عضویت نکات خرید

وقتی صحبت از راحتی می شود، بیرکن استاک از زمانی که اولین کفش با شکل آناتومیک در سال 1897 عرضه شد، نسل‌ها این برند بوده است.

در حالی که ممکن است فکر کنید راه رفتن شما (الگوی حرکت، یعنی طول گام، عرض گام، قرارگیری پا و آهنگ) چیزی کم‌تر از کمال است، اما این احتمال وجود دارد که برخی از عادت‌های بد راه رفتن را انتخاب کرده باشید. پوشیدن کفش های نامناسب و این لیست ادامه دارد. وارد Birkenstock شوید.

چیزی که Birkenstock را تقریباً از همه برندهای کفش موجود در بازار متمایز می کند، زیرپایی آن است که بر اساس ردپایی در شن و ماسه طراحی شده است. بستر منعطف که از یک هسته لاتکس چوب پنبه ای ساخته شده است، پاهای شما را در موقعیت آناتومیک صحیح قرار می دهد و توزیع وزن عالی را ارائه می دهد. بعلاوه، Birkenstocks می‌تواند تقریباً با هر لباسی که می‌پوشید مطابقت داشته باشد، و آنها را بسیار متنوع می‌کند – حتی با قیمت بالاتر.

همانطور که مشخص است، واقعاً راه‌های زیادی برای صرفه‌جویی در Birkenstocks وجود ندارد، اما چند کار کوچک وجود دارد که می‌توانید انجام دهید که حداقل می‌تواند باعث کاهش قیمت آن‌ها شود:

برای عضویت رایگان Birkenstock ثبت نام کنید

اولین کاری که طرفداران Birkenstock باید انجام دهند این است که برای عضویت رایگان ثبت نام کنند. اعضا از مزایای انحصاری از جمله حمل و نقل زمینی رایگان برخوردار می شوند سفارشات با قیمت تمام شده و دسترسی اولویت به سبک های نسخه محدود.

پس از ثبت نام، یک داشبورد شخصی شده با سابقه سفارش، ردیابی سفارش و بازگشت آسان خواهید داشت.

همه جوایز عضویت Birkenstock عبارتند از:

  • ارسال رایگان زمینی برای خرید تمام قیمت.
  • دسترسی سریع به کالاهای نسخه محدود
  • 10٪ تخفیف اضافی برای سبک های آخرین شانس.
  • پرداخت سریعتر

آخرین فرصت فروش Birkenstock را بخرید

آخرین فرصت واقعاً منطقه ترخیص کالا از گمرک Birkenstock است و بهتر است با خرید زود هنگام برای بهترین انتخاب ها از آن استفاده کنید. این به معنای واقعی کلمه تنها جایی است که آن را پیدا خواهید کرد واقعی تخفیف برای کالاهای خارج از فصل فراموش نکنید که اعضای Birkenstock 10٪ تخفیف اضافی نیز دریافت می کنند. برای ایمیل‌ها و پیام‌های متنی ثبت‌نام کنید تا در صورت اضافه شدن موارد جدید به دسته آخرین شانس مطلع شوید.

توجه: اقلام Last Chance واجد شرایط ارسال رایگان نیستند، حتی برای اعضای Birkenstock.


از Birkenstock تخفیف ایمیل دریافت کنید

تصویر: Birkenstock

برای ایمیل ها و پیامک های Birkenstock ثبت نام کنید و می توانید 10٪ تخفیف خرید بعدی خود را با قیمت کامل دریافت کنید. علاوه بر این، Birkenstock ارائه می دهد حمل و نقل زمینی رایگان در اولین سفارش پس از ثبت نام. کد تبلیغاتی را از طریق پیامک یا ایمیل یا هر دو دریافت خواهید کرد.


فروش Birkenstock را پیدا کنید

از نظر فروش، Birkenstock حتی در جمعه سیاه به خاطر آن شناخته شده نیست، اما ما هنوز آنها را دوست داریم و بیش از آن مایلیم که پول خود را برای سبک های تمام قیمت خرج کنیم. شما هرگز نمی دانید؛ Birkenstock می تواند همه را شگفت زده کند و یک فروش تعطیلات – یا حتی یک فروش – ایجاد کند. معاملات را بررسی کنید خرده فروشان مجاز Birkenstock برای یافتن پس انداز مکرر

فروش جمعه سیاه Birkenstock

اگر به دنبال تخفیف های بزرگ و بزرگ جمعه سیاه هستید، به Birkenstock نگاه نکنید، زیرا هیچ کدام وجود ندارد. زمانی که می خواهید سبک های منحصر به فرد تعطیلات را برای خود یا هدیه ای که فقط در Birkenstock موجود است، به خرده فروش بروید. دوره زمانی. این است.

در سال 2023، Birkenstock “بهترین دوشنبه سال” را برای سبک های “آخرین شانس” خود ارائه کرد، بنابراین این واقعاً چیزی نیست که ما به عنوان “فروش دوشنبه سایبری” در نظر می گیریم. با این حال، اعضای برنامه وفاداری نیز 10 درصد تخفیف اضافی برای این سبک‌های ترخیص دریافت می‌کنند (که در یک روز دیگر از سال انجام می‌دهند).


نکات خرید Birkenstock

خروجی Birkenstock

Premium Outlets دارد فروشگاه اینترنتی Birkenstock جایی که می توانید برای همه خرید کنید: بچه ها، زنان و مردان. ما تا 55 درصد تخفیف برای سبک‌های انتخابی دیده‌ایم، بنابراین قطعاً ارزش این را دارد که هر از چند گاهی در آن شرکت کنید.

Birkenstock را از کجا بخریم

برای فرصت های بیشتر برای فروش Birkenstock به خرده فروشان مجاز Birkenstock مراجعه کنید. این خرده فروشان حتی ممکن است برنامه های وفاداری و مزایای دیگری داشته باشند که می تواند پتانسیل پس انداز شما را افزایش دهد.

سیاست بازگشت Birkenstock

شما دارید 30 روز بعد خرید خود را در فروشگاه انجام دهید یا خرید خود را به صورت آنلاین دریافت کنید تا کالای Birkenstock را به صورت رایگان برگردانید. بدیهی است که کالایی که برمی‌گردانید باید در شرایط اولیه خود باشد تا بازپرداخت شود و هزینه‌های ارسالی که پرداخت کرده‌اید غیرقابل استرداد است.

خریدهای انجام شده در Birkenstock.com می توانند فقط به صورت آنلاین بازگردانده شود و نه در فروشگاه های Birkenstock یا خرده فروشان مجاز.


پرسش و پاسخ Birkenstock

آیا Birkenstocks برای پاهای شما خوب است؟

تصویر: Birkenstock

بله کفش های Birkenstock برای انعکاس ساخته شده اند درست شکل آناتومیکی پای شما در حال حرکت است تا طبیعی‌تر راه بروید. ترکیب چوب پنبه و لاتکس بر روی پد ضربه گیر، وزن را روی پاهای شما به طور مساوی توزیع می کند و ثبات بیشتری را ایجاد می کند. لبه پد برای محافظت بیشتر بلند شده است.

تبدیل اندازه Birkenstock چیست؟

Birkenstocks در اندازه های اروپایی موجود است. برای تبدیل آن، 31 را به سایز معمول زنان آمریکایی و 33 را به سایز معمول مردان آمریکایی اضافه کنید. بنابراین اگر من سایز 7 ایالات متحده هستم، یک عدد 31 را به آن اضافه می کنم و سایز Birkenstock من 37 اروپایی است. استفاده کنید. قالب کفش قابل چاپ برای اندازه دقیق

Birkenstocks چگونه باید مناسب باشد؟

برای تناسب مناسب، پاهای شما باید آزادانه در Birkenstocks حرکت کنند بدون اینکه انگشتان پا به لبه های کفی برخورد کنند. برای مثال ممکن است بین Birkenstock سایز 37 یا 38 قرار بگیرید. اگر چنین است، سایز بزرگتر را انتخاب کنید، زیرا پاهای شما با بار بیشتر کمی منبسط می شوند.

آیا Birkenstocks بزرگ هستند؟

خیر Birkenstocks نسبت به اندازه بسیار صادق است. اگر بین اندازه ها هستید، سایز را افزایش دهید. به طور کلی، طبق گفته بیرکن استاک، شما باید در همان گروه محصول از همان سایز Birkenstock استفاده کنید.

چگونه در Birkenstocks شکست بخورم؟

به گفته Birkenstock، قبل از امتحان کردن کفش، یک دست خود را زیر انگشتان پا و یکی را زیر پاشنه پا قرار دهید، سپس کفی را چند بار خم کنید تا دوره شکستن شروع شود. سپس، هر چقدر که ممکن است سخت باشد، مدت زمانی را که چند بار اول آنها را می پوشید، محدود کنید. این به پاها و بدن شما اجازه می‌دهد تا به قوس کانتوری و همچنین تسمه‌ها و سگک‌ها عادت کنند.

آیا Birkenstocks می تواند خیس شود؟

بله و خیر. Birkenstock می فروشد کفش ضد آب ساخته شده از EVA با کیفیت بالا که، همانطور که احتمالاً از نام آن متوجه می شوید، می تواند بدون هیچ آسیبی خیس شود. با این حال، کفش های دیگر این برند از چرم و مواد مصنوعی و نساجی ساخته شده اند که چندان سازگار با آب نیستند.

چگونه Birkenstocks را تمیز کنیم؟

  • Birkenstocks را با رویه Birko-flor و Birkibuc با یک پارچه مرطوب پاک کنید و برای از بین بردن لکه ها از آب و صابون استفاده کنید.
  • Birkenstocks را که رویه‌های چرم، جیر و نبوک دارند با برس نوبوک/جیر برای جمع‌آوری کثیفی و گرد و غبار برس بزنید. برای مراقبت بیشتر از a ضد آب و لکه برای محافظت از قسمت بالایی
  • صندل ها و پاپوش ها دارای روکش چوب پنبه ای سبک برای محافظت هستند. اگر به نظر می رسد چوب پنبه در حال خشک شدن است، یک لایه نازک از آن را بمالیدمهر و موم چوب پنبه Birkenstockبرای محافظت از آن در برابر عوامل
  • مراحل را با اسپری کنیدپاک کننده و شاداب کننده Birkenstockو رطوبت و کثیفی را با دستمال پاک کنید. برای بازیابی چرت، پدهای جیر و نوبوک را با برس نوبوک/جیر برس بزنید.

توجه: Birkenstock هشدار می دهد که هرگونه تمیز کردن یا تمیز کردن ممکن است ظاهر و پرداخت مواد را تغییر دهد.

پیام هر آنچه که باید در مورد خرید (و پس انداز) در Birkenstock بدانید اولین بار در ظاهر شد معامله واقعی از RetailMeNot.



Source link