You are currently viewing باشگاه کتاب Zoella: نقد و بررسی کتاب Meet Me Under the Mistletoe اثر جنی بیلیس

باشگاه کتاب Zoella: نقد و بررسی کتاب Meet Me Under the Mistletoe اثر جنی بیلیس


فصل کریسمس نیاز به جمع شدن با مجموعه ای از داستان های با احساس خوب دارد، بنابراین اگر هنوز آخرین مطلب خود را برای سال 2022 انتخاب نکرده اید، در اسرع وقت آن را در لیست خود قرار دهید. جدیدترین رمان جنی بیلیس، با حضور دوباره در مدرسه شبانه روزی، یک کروکت برفی نیمه شب در یک قلعه، که همه چیز در حوالی کریسمس در حومه بریتانیا اتفاق می افتد، مطمئناً شما را وارد روحیه جشن می کند. و اگر به دنبال یک نشاط آور و خواندنی عالی برای آن زمان مجلل بین کریسمس و سال نو هستید، با نام مستعار Betwixmas، پس این همه جعبه ها را مشخص می کند!

جشن باشکوه مرا زیر دارواش ملاقات کن داستانی دلچسب است که برای حلقه زدن در کنار آتش خروشان و در آغوش کشیدن آنچه در فصل تعطیلات واقعاً درباره آن است، عالی است: تنبلی در خانه با لباس خواب کریسمس برای 5 تا 7 روز کاری.

بنابراین، از هرج و مرج خرید، بسته بندی هدایا و چیدمان مجدد درخت کریسمس (شما می توانید مقایسه کنید) خلاص شوید و با این ترقه فانتزی و بوفه باقیمانده های روز باکسینگ به مبل برگردید.

برای اطلاع از اینکه تیم Zoella به قرائت ماه دسامبر چگونه امتیاز داده اند، به ادامه مطلب مراجعه کنید…

خلاصه

عروسی زمستانی دوستان قدیمی باید رویداد سال باشد. نوری نوئل که در نزدیکی مدرسه قبلی خود برای جشنی مجلل و یک هفته ای گرد هم می آیند، فرصتی است تا دوباره با بهترین دوستانش متحد شود. اما اکنون که آنها در سی سالگی هستند، آن گروه مدت هاست که از بین رفته اند.

نوری مشکوک است که هفته را به مبارزه با اسپکس و پرهیز از سوالاتی در مورد پلاس یک ناموجود خود بگذراند. فقط بهترین دوست نترس و عالی او امیر می تواند او را متقاعد کند که برود.

در محل قلعه ای خیره کننده در کنت، دیری نمی گذرد که شخصیت ها با هم برخورد می کنند و تنش های قدیمی شروع به شعله ور شدن می کنند. نوری خود را در حال لغزش می بیند – و به طور غیرمنتظره ای به آیزاک، باغبان قلعه و رقیب مدرسه سابق او برخورد می کند.

نوری و آیزاک این روزها بیشتر از آن چیزی که فکر می کردند ممکن است مشترک باشند. اما از آنجایی که او زمان بیشتری را از جشن‌ها می‌دزدد تا با آیزاک بگذراند، او راز شگفت‌انگیزی درباره گذشته خانواده‌اش کشف می‌کند. نوری می‌داند که فقط او می‌تواند به رفع این اشتباه کمک کند – اما کشف حقیقت ممکن است به معنای دور کردن دوباره آیزاک باشد.

بررسی Lareese

اوه، هشدار تقلب، من معمولاً تمایلی به خواندن کریسمس کریسمس ندارم، اما به جنی بیلیس تحسین می‌کنم زیرا این کاملاً فراتر از انتظارات بود. این خیلی بیشتر از یک داستان تعطیلات قابل پیش بینی است که اگر داستان خوبی برای آن وجود داشته باشد، اینجا هستم. مرا زیر دارواش ملاقات کن مانند معشوق بانوی چاترلی امروزی است، با تمام اجزای یک معاصر 5 ستاره: دوستان عاشق، پویایی دوستی جالب، پویایی جالب زن و شوهر، حال و هوای دیدار مجدد در دبیرستان، چیزهای زیادی! من همچنین دوست داشتم که النور (نوری) کتابفروشی داشته باشد – کتاب برای کتاب > کتاب برای هر چیز دیگری. در واقع، اگر من صاحب کتابفروشی مانند Serendipitous Seconds بودم، من نیز مانند نوری از اولین نسخه‌های گرانبهای محبوبم جدا می‌شدم. MMUTM یک کتاب دنج زمستانی عالی برای این زمان از سال است که طنز را با مضامین سنگینی مانند غم و اندوه، زنا، طبقه‌گرایی، نژادپرستی متعادل می‌کند، و اگرچه آنطور که برخی از خوانندگان با توجه به عنوان انتظار دارند جشن نیست، قلعه برفی تنظیم و بوسه سرآشپز از شخصیت ها بیش از آن را جبران کند. خواهی دید!

رتبه بندی: 4/5
آیا این را پیشنهاد می دهید؟ 100% این همان خواندنی است که هر کسی سزاوار آن است.

بررسی لیلی

اول از همه، من انتظار این طرح را نداشتم! من منتظر یک داستان عشقی سبک، کرکی و جذاب بودم. با این حال، بسیار بیشتر از این است. جنی بیلیس یک داستان تعطیلات زیبا می نویسد. بیان اینکه چگونه، حتی در طول کریسمس، زندگی یک نظم کوچک نیست. می تواند به روش های مختلف بالا و پایین حرکت کند، می تواند جابجا شود و کوتاه شود.

Meet Me Under the Mistletoe در حوالی فصل تعطیلات اتفاق می افتد، اما عمدتا در مورد پویایی گروهی از دوستان و چگونگی ادامه زندگی حتی پس از از دست دادن یک عزیز صحبت می کند. من عاشق این نوع داستان هستم، به خصوص در زمان کریسمس. زیرا این یک یادآوری ملایم است که همیشه زمان آسان، سرگرم کننده و شادی برای همه نیست. اما اشتباه نکنید، هنوز هم گرمای این کتاب وجود دارد که آن بسته بندی دنج تعطیلات را فراهم می کند تا آن را به خواندنی دلگرم تبدیل کند!

داستانی متواضعانه، شوخ، غم انگیز، جشن. جایی که هر فصل هدیه ای بود که مدام در حال دادن بود!! من آن را به کسانی که از فیلم کریسمس “Last Christmas” یا “P.S. دوستت دارم’.

رتبه بندی: 4/5
آیا این را پیشنهاد می دهید؟ آره! چنین کتاب دوست داشتنی، خواندن کامل دسامبر.

نقد توسط دانیل

این کتاب اولین تلاش جنی در ادبیات کریسمس نیست و به خدا امیدوارم آخرین او نباشد! این کتاب دنج ترین مکان های کریسمس مانند قلعه و لندن را در بر می گیرد، اما مورد علاقه من باید کتابفروشی دست دوم نوری باشد. من مفهوم تطبیق کتاب ها با مشتریان را دوست داشتم و به ویژه از آن جنبه به عنوان آخرین انتخاب باشگاه کتاب Zoella در سال لذت بردم! انتخاب کتاب‌هایی که فکر می‌کنیم مخاطبان ما از آن‌ها لذت خواهند برد واقعاً لذت‌بخش است، و امیدوارم از مشارکت در کتاب‌خوانی‌های ZBC در سال 2022 راضی و الهام گرفته باشید.

این کتاب فقط کریسمس را کاملاً به تصویر می‌کشد، من شخصاً به خانواده‌ام بسیار نزدیک هستم، اما خیلی‌ها را می‌شناسم که اینطور نیستند و روشی که نوری خودش را با خانواده پیدا کرده احاطه کرد فوق‌العاده بود. اگر عاشق فیلم‌های نانسی مایرز یا نورا افرون مانند You’ve Got Mail هستید، این کتاب را دوست خواهید داشت که کاملاً کلاسیک است و فوق‌العاده نوشته شده است. به هر کسی که به دنبال خواندن تعطیلات است توصیه می کنم.

رتبه بندی: 5/5
آیا این را پیشنهاد می دهید؟ قبلا به مامانم قرض داده بودم!





Source link